Mijn eerste buitenland stage - Reisverslagen van Ronald van den Broecke - WaarBenJij.nu Mijn eerste buitenland stage - Reisverslagen van Ronald van den Broecke - WaarBenJij.nu

Mijn eerste buitenland stage

Ik ga in het Plaatsje Horsens in Denemarken 5 maanden stage lopen bij DSV. Ik kom daar hoogstwaarschijnlijk op de afdeling Key-Account. Hier ga ik de orders verwerken van een aantal klanten en heb dus ook dagelijk contact met de klant zelf. Ik ga samen met 2 andere leerlingen van mijn school naar Denemarken. Ik zit op het Scheepvaart en Transport college in Rotterdam.

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2014

Waarbenjij.nu, ook dat nog !

15 Mei 2014

Alweer even geleden

28 Maart 2014

Wat een week..

17 Maart 2014

het gaat zo z'n gangetje

26 Februari 2014

Stage week 4; werkoverleg
Ronald

Hi, Ik ben Ronald van den Broecke, 21 jaar en kom uit het alltijd gezellige Brabant. Ik ga voor stage 5 maanden naar Denemarken, Horsens. Ik ga daar bij het bedrijf DSV lopen. Ik ga daar samen met 2 andere leerlingen van mijn school heen. Ik zit op het Scheepvaart en Transport college in Rotterdam. Ik hoop jullie via deze weg een beetje op de hoogte te kunnen houden van hoe het er in Horsens aan toe gaat! Groetjes! Ronald van den Broecke

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4890

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 28 Juni 2014

Mijn eerste buitenland stage

Landen bezocht: