Over een weekje zitten we er al! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Ronald Broecke - WaarBenJij.nu Over een weekje zitten we er al! - Reisverslag uit ettenleur, Nederland van Ronald Broecke - WaarBenJij.nu

Over een weekje zitten we er al!

Door: Ronald vd Broecke

Blijf op de hoogte en volg Ronald

26 Januari 2014 | Nederland, ettenleur

Hi!

We waren net in onze groepsapp nog even wat dingen aan het bespreken en we zeiden tegen elkaar, nog een weekje en dan zitten we er al! echt bizar! En ja inderdaad het is toch wel een vreemde gedachte dat we over een week gewoon 800 kilometer verderop in een appartament zitten. Wereldvreemd in het stadje horsens. Maargoed we beginnen aan een geweldig avontuur en we gaan er ten volle van genieten.
We zijn alle 3 druk bezig met pakken. Ik heb een palletje vol spullen al richting Denemarken gestuurd dus die zal er begin volgende week wel zijn. Verder ben ik hier thuis ook al wat dingetjes bij elkaar aan het leggen die ik zelf mee ga nemen. heel de komende week zit vol met allereerst school, Toetsweek, afscheidsetentjes en familiebezoekjes. Iedereen wenst me het allerbeste en zeggen me allemaal toe dat ik er zeker van moet genieten.

we hebben er alle 3 super veel zin in en we gaan er iets moois van maken. Volgende week vrijdag laat ik jullie weer iets horen!

Groetjes!

Tags: week, bijna, inpakken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Hi, Ik ben Ronald van den Broecke, 21 jaar en kom uit het alltijd gezellige Brabant. Ik ga voor stage 5 maanden naar Denemarken, Horsens. Ik ga daar bij het bedrijf DSV lopen. Ik ga daar samen met 2 andere leerlingen van mijn school heen. Ik zit op het Scheepvaart en Transport college in Rotterdam. Ik hoop jullie via deze weg een beetje op de hoogte te kunnen houden van hoe het er in Horsens aan toe gaat! Groetjes! Ronald van den Broecke

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 4905

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 28 Juni 2014

Mijn eerste buitenland stage

Landen bezocht: