Stage week 4; werkoverleg - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Ronald Broecke - WaarBenJij.nu Stage week 4; werkoverleg - Reisverslag uit Horsens, Denemarken van Ronald Broecke - WaarBenJij.nu

Stage week 4; werkoverleg

Door: Ronald van den Broecke

Blijf op de hoogte en volg Ronald

26 Februari 2014 | Denemarken, Horsens

Hallo allemaal,

Week 4 alweer, een week waarin weer veel is gebeurd. Om maar te beginnen bij Maandag. Na de middag lunch nam mijn afdelingsmanager mij even appart. Hij zei nadrukkelijk dat het even onder 4 ogen was dus had even het idee dat er iets niet goed ging. Ik word op dit moment ingewerkt door een Nederlands/Deense vrouw, Zei vertrekt aanstaande vrijdag bij DSV om aan een nieuwe carierre te beginnen. Dit nieuws was al bekend toen ik hier dag 1 binnenkwam. Nu blijkt, dat half maart mijn andere collega die samen met mij verantwoordelijk is voor de klant philips ook tijdelijk niet aanwezig zal zijn ivm een ziekenhuisbezoek. Al met al komt het er op neer dat ik op dit moment de meeste ervaren persoon ben met deze klant. Met andere woorden niemand anders weet hoe te handelen met deze klant. Het plan is nu dus dat mijn afdelingsmanager(die een beetje van Philips weet) en ik, samen de klant philips gaan handelen totdat er capaciteit is om een nieuwe collega in te gaan werken. volgende maand word het dus een maand vol verassingen, stress en drukte. Mijn manager en ik zijn er wel samen uitgekomen dat dit een hele verantwoording is, maar dat hij me dit wel toevertrouwd. toch wel fijn om te horen. Ik zie deze kans als een uitdaging en een mogelijkheid om mezelf te bewijzen in wat ik kan, en wat ik geleerd heb in al die jaren. Ik ga hier mijn uiterste best voor doen en proberen mijn manager versteld te laten staan!

Ovirgens, agelopen vrijdag hadden we een etentje bij mijn manager thuis. Dit was tot in de puntjes goed verzorgd. een heerlijke 5 gangen diner met van alles wat, van vis tot een goed stuk rundvlees en van Salade tot een italiaanse tiramusu, in 1 woord heerlijk! zo zie je ook eens een andere kant van je collega's en heb goede gesprekken gehad met mijn manager over mijn persoonlijke amibities. Een leuke avond.

Gisteren zijn we vanuit het werk uit eten geweest bij een plaatselijjk chinees restaurant, en vervolgens naar de film "12 years a slave" geweest. een indrukwekkende film met een realistisch beeld van hoe het vroeger in de slavernij eraan toeging.

Hoop dat jullie weer een beetje zijn bijgepraat over wat er hier allemaal gebeurt! en nee, nog steeds (nouja soms een beetje dan) geen last van heimwee)

Groetjes en tot de volgende keer!

  • 26 Februari 2014 - 22:16

    Kees En Marian:

    Hey Ronald,

    Net je verslag van afgelopen week weer gelezen. Dat word inderdaad een hele mooie uitdaging. Je mag trots op jezelf zijn hoor dat ze je dit gaan toevertrouwen. Wij zeggen Ga ervoor. Je kunt het volgens hun.

    Heb net de foto's pas gevonden bij je vorig verslag. Je waant je af en toe in Zeeland zien we.

    Nou weinig carnaval voor je daar jij gaat er gewoon flink tegenaan. Veel succes weer en met af en toe eens een lekker etentje en filmpje kom je daar je tijd wel door.

    Groetjes van ons!!

  • 27 Februari 2014 - 09:01

    Doria:

    Heyyyy,

    Dat is wel een verantwoordelijkheid.
    Ben erg trots op je.
    Ik hou van je xxxxx

    Doe je best en hoor je weer gauw..
    Xxxxxx mam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ronald

Hi, Ik ben Ronald van den Broecke, 21 jaar en kom uit het alltijd gezellige Brabant. Ik ga voor stage 5 maanden naar Denemarken, Horsens. Ik ga daar bij het bedrijf DSV lopen. Ik ga daar samen met 2 andere leerlingen van mijn school heen. Ik zit op het Scheepvaart en Transport college in Rotterdam. Ik hoop jullie via deze weg een beetje op de hoogte te kunnen houden van hoe het er in Horsens aan toe gaat! Groetjes! Ronald van den Broecke

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 4887

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 28 Juni 2014

Mijn eerste buitenland stage

Landen bezocht: